Milionový poklad volně k použití

Pokud nespoléháte jen na SEO, v affilu v zásadě do nekonečna testujete zdroje trafficu, kampaně, kreativy, landing page, texty a podobně, dokud nenajdete výdělečnou kombinaci. Tu vytěžíte, dokud sype a jakmile vyschne, třeba se okouká reklama, hledáte novou kombinaci. Takhle je to pořád dokola. Před nějakou dobou jsem si naplánoval vývoj nějakého robota, který by…

Webové stránky

5 SEO metrik kterými se nemusíte trápit

Optimalizace pro vyhledávače se někdy až moc soustředí na metriky. To má za následek až přespříliš měření a výpočtů, které ve finále nepřinesou moc smysluplné údaje o úspěšnosti webové stránky. Měření konverze nebo hodnocení dle umístění v žebříčku vyhledávání může napovědět velmi mnoho o tom, jak dobře si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu přespřílišná…

Webové stránky

Jak se pomocí SEO dostat do mysli zákazníka

Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autorů Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pomůže pochopit základy systému Google pay-per-click reklamy, jak na kampaně ke zvýšení viditelnosti ve vyhledávání, jak získat prokliky a zvýšit prodej. V tomto článku Vám poradí, jak vyhledat, vybrat a používat správná klíčová slova k lapení zákazníků, které chcete. Základem je…

Webové stránky

Několik tipů a novinek

Jak tak pravidelně procházím weby týkající se problematiky SEO a internetového marketingu obecně, narážím třeba i na kratší články, které mají ale poměrně zajímavý a hodnotný obsah a myslím si, že by měl být zmíněn i tady na Webžurnálu. Na druhou stranu by pro přehlednost titulní stránky nebylo dobré, aby tam byly desítky kratších článků,…

Webové stránky

Obrázky a SEO? Jak na to

Obrázky jsou nedílnou součástí snad každého e-shopu. Taktéž je alespoň základní optimalizace pro vyhledávače nezbytnou součástí úspěšného e-shopu. O tom, že tyto dvě součásti lze poměrně jednoduše skloubit, je článek Optimize Images for SEO in 5 Easy Steps na serveru Yieldsoftware. Jak tedy využít obrázky pro optimalizaci pro vyhledávače? Ve zkratce lze parafrázovat výše zmíněný…

Webové stránky

Gravatary – proč a jak na ně?

Slyšeli jste už o gravatarech? Pokud ne, nemusíte se cítit zahanbeni. Jde o velmi zajímavou službu, která však do našich internetových končin proniká vcelku pomalu. Gravatar znamená globally recognized avatar. Tento termín byl vytvořen Tomem Wernerem, člověkem, který má vytvoření této netradiční součásti internetové komunikace na svědomí. Celý systém spočívá v tom, že se registrujete…

Webové stránky