Tak to vypadá, že trhám rekordy. Zatím teda jen v čekání na další report. Dubnový se mi trochu protáhl, ale nakonec jsem ho dal dohromady. Jak jsem si tedy vedl v online podnikání v dubnu 2015?PříjmyProvoz eshopu30 000,–4 000,-PPC (AdSense, Sklik)22 315,–2 085,-Affiliate12 535,–2 265,-Prodej odkazů12 900,-0,-Umístění PR článků1 500,-+1 700,-Celkový příjem79 250,–7 050,-VýdajeHosting4 300,-Domény5 330,-Tvorba obsahu, PR13 384,-PPC (Adwords, Sklik)1 808,-Výdaje24 822,-No, takže co tu máme. V příjmu propad o hezkých 7 tisíc, kvůli propadu na hlavních příjmech PPC a eshopu. Příjmy z Adsense a Skliku poslední dobou dost padají. Některé dny se urodí (obzvlášť když je špatné počasí), ale dlouhodobě sleduju pokles, ikdyž přidávám nové weby a ladím umístění reklam.EshopEshop zaznamenal pokles o 4 000 Kč. Oproti březnu bylo o 4 objednávky méně (111 vs 115) a v tržbách pokles o 10 000 Kč. Nevyzvednutá byla jedna zásilka – tradičně v malé hodnotě (232 Kč s pošt.). Jinak se mi podařilo nalézt nového dodavatele z Německa, který má u většiny položek nižší ceny o 10-20% než český velkoobchod. Nevýhoda je v limitu minimální objednávky v hodnotě 2 000 Eur.Na vylepšování systému obchodu nezbyl čas. Jen jsem ladil několik popisků a přidal pár článků do magazínu. Zajistil jsem i několik nových odkazů z pr článků a spustil jsem další miniwebíky, protože z nich mám 20% konverzí.Docela mi dělá radost výše průměrné objednávky. Za rok 2014 byl průměr 679,-, kdy to lehce zvedl vánoční prodej. Letos jsem zatím na 782,-. Trochu mě mrzí několik odhlášených lidí z newsletteru. Dvakrát až třikrát do měsíce dělám rozesílku na cca 1 100 adres, odhlásí se vždy 1-2. Každá rozesílka přivede 100-150 lidí na web. Musím na tom zapracovat a ladit, ladit, ladit…AffiliateObehraná písnička. Nic nového. Tajemný web, který vždy zmiňuji, je hotov asi na 30%.Experiment – Obsahový webLoni jsem napsal 4 díly o obsahovém webu (1, 2, 3, 4). Jak si nyní stojí? Zkrácená verze – špatně. Delší verze – hodně špatně ;).Web se slušně rozjížděl. Míval i 400 návštěv denně a zisk skoro 700,-. Většina návštěv proudila ze Seznamu, který ovšem web po nějaké době zařízl. Hlavně po letním updatu vyhledávání (tuším přelom července/srpna). Aktuálně na web chodí 20-50 lidí denně, hlavně z Googlu na spíše kuriozní fráze. Výdělky jsou odpovídající – pár korun denně z PPC, jednou za dva měsíce konverze z affilu, sem tam prodaný PR článek. To na web s více než 600 články není vůbec dobré. Třeba se časem vyšvihne (články stále přidávám, i nějaké ty odkazy), ale nejsem moc optimista.ZhodnoceníDuben uběhl nečekaně rychle. Příjmy klesly, výdaje vzrostly. Pracovní nasazení kleslo, stres vzrostl… a tak bych mohl pokračovat ;-).